فاطمه حلمافاطمه حلما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

فاطمه حلما

حرفای مامان به نی نی

1392/6/6 15:45
186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم.من اومدم دوباره بنویسم. از تو از شیرین بازیات از شیطونیات از همه ی کارات که هر بار انجامشون میدی من صد بار خدا رو شکر میکنم و خوشحالم که تو این شهر غریب تورو دارم.خوشحالم که دارمت و تو سکوت سنگین  لحظه هامو میشکونی.ممنون که اومدی که منم طمع مادر شدن رو بچشم و بدونم مادرا عالمی دارن واسه خودشون.فاطمه حلمای من هر وقت بغلت میکنم همه ی غصه هام یادم میره و عاشق تر میشم و میفهمم که اگه خدایی نکرده یه لحظه پیشم نباشی میمیرم.دخترکم هر روز دارم میبینم که داری بزرگ میشی و من شاهد هر لحظه نفس کشیدنتم.میدونم یه روزی میرسه که میگی به عشق اسیری و اجازت و میگیری میخوای عروس بشی قشنگترین عروس دنیا.از خدا میخوام که همیشه موفق باشی نفس مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان حلما
6 شهریور 92 16:16
سلام عزیزم ماشاالله دختر نازی دارین خدا حفظش کنه به ما هم سر بزن خوشحال میشیم با تبادل لینک موافقی؟


سلام.ممنون شما لطف دارین.خوشحال میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فاطمه حلما می باشد