فاطمه حلمافاطمه حلما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

فاطمه حلما

دردودل با خدای مهربونم

1392/6/12 15:01
177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدا جونم.میدونم بدون اینکه حرفی بزنم تو از همه حرفای دل من خبر داری و میدونم کنارمی  اما بعضی وقتا احساس میکنم ازم رو برگردوندی و اصلا بهم توجه نمیکنی.خدا جونم من خیلی بهت نیاز دارم خیلی زیاد تنهام نذار من از روزای که بدون تو باشم میترسم نمیخوام ثانیه ایی منو به خودم واگذار کنی.کنارم باش با همه ی بدیام و گناهام اما هیچ وقت تنهام نذار.خیلی دوست دارم خیلی زیاد پس

 

                        با زخم تنهاتر شدن محتاج تسکینم نکن

                       تنها تر از من نیستی تنهاتر از اینم نکن

                       با گریه های هر شبم دنبال مرحم نیستم

                       این بار بشکن بغضمو فکر غرورم نیستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فاطمه حلما می باشد