فاطمه حلمافاطمه حلما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

فاطمه حلما

دخترم همه ی دنیای من

1392/7/11 16:28
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم.امیدوارم خوب باشی من که کنار توام خیلی خوبم انشالله تو هم به اندازه ی من خوبی.اینارو مینویسم نمیدونم میرسه روزی که بشینی و بخونیشون یا نه اما من با همه ی عشقی که بهت دارم مینویسم.مینویسم که بدونی چقدر وجودت ارومم کرده چقدر شادم از داشتنت.دیگه مثل قبل دلتنگ نیستم اخه تو همه ی تنهایی هامو پر میکنی فقط چند روز پیش خیلی دلم گرفت و اشکم در اومدومیخواستم برم خرید کسی نبود باهام بیاد بابا هم که کار داشت و نمیتونست بیاد اونروز دوباره احساس کردم خیلی تنهام اما دوباره یادم اومد که دارمی=ت حالم خوب شد.فاطمه حلمای من وقتی پیشی فقط میخوام نگات کنم میخوام بدونی که من عاشقتم و تو همه ی احساس منی.وقتی میام بنویسم اینقدر حرغام زیاده که به محض شروع همه یادم میره  و تنها حرفی که یادم میمونه اینه که من عاشقتم.به خدا میسپورمت دختر گلمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فاطمه حلما می باشد