فاطمه حلمافاطمه حلما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

فاطمه حلما

7 ماهگیت مبارک عمرم

1392/7/15 19:56
214 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ستاره ی قشنگم.دیروز 7 ماهت تموم شد و رفتی تو 8 ماه. من قد یه دنیا خوشحالم که داری هر روز بزرگتر میشی و شیطونتر.

هر روز یه رفتار جدید  یه حرکت جدید یاد میگیری و مارو تا اسمونا میبری فقط یکم نامردی اخه بابا میگی اما مامان  نمیگی و من دلم میشکنه اما نمیدونی وقتی میگی بابا. بابایی چه ذوقی میکنه .اینقدر خوشحال میشه که از دنیا  غافل میشه.منم که هر روز بیشتر دوست میدارم و هر روز بیشتر عاشقت میشم.خیلی برام عزیزی و من حتی یه لحظه نمیونم به کسی بسپارمت فقط به خدا میسپورمت چون مطمئنم امانت دار خوبی هست و خیلی بهتر از من مراقبته پس خدا یارت همه ی زندگی منقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم مامن دونه برفی
20 مهر 92 11:35
ای جوووووونم مبارک باشه هفت ماهگیت عزیزم امیدوارم خدا دختر گلتون براتون نگه داره و شما و باباش رو هم برای فاطمه حلما جون . راستی چرا به ما سرنمیزنی خانمی ؟ خوشحال میشیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فاطمه حلما می باشد